حبیبه مجدآبادی

Habibeh Madjdabadi

گزارش خطا
وب سایت : www.habibehmadjdabadi.com
پست الکترونیکی : info@habibehmadjdabadi.com
زمینه کاری : معمار، مدرس دانشگاه
تاریخ تولد : 1356 / 06 / 22
شهر تولد : تهران
جنسیت : زن
ملیت : ایران
تحصیلات : کارشناسی ارشد

حبیبه مجدآبادی، معمار و هنرمند، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. او در طول پانزده  سال فعالیت آثار موفقی در زمینه معماری و هنر مفهومی خلق کرده است که اغلب در مسابقات و جوایز داخلی و بین المللی حائز رتبه و برگزیده شده‌اند.

سمت فردی

شرح

در سال 1382 طرح او برای بازسازی عمارت دیوانخانه کریمخانی رتبه نخست مسابقه باز زنده‌سازی و معماری داخلی بناهای تاریخی را کسب کرد. تاکنون ده‌ها طرح از حبیبه مجدآبادی در مسابقات داخلی و بین‌الملی معماری و دیزاین حائز رتبه شده و در مجلات معتبر معماری در داخل و خارج به چاپ رسیده. در سال 2014 طرح مشترک او برای نمای پایلوت بانک ملت در خیابان ویلای تهران برنده جایزه شیکاگو شد و همچنین کار مشترک او در ساختمان مسکونی آجری در تهران به نام خانه چهل گره، در میان هفت فینالیست جایزه جهانی آجر در سال 2014 قرار گرفت.
از سایر طرح های حائز رتبه در مسابقات معماری می‌توان به طرح اشیا که در مسابقه مارتینی میلان به نمایشگاه طراحی در لس آنجلس راه یافت و به عنوان طرح نمونه از آسیا به نمایش در آمد، اشاره کرد. حبیبه مجدآبادی در کنار طراحی به تالیف مقالات معماری و تدریس طراحی معماری پرداخته و مقالات او در مجلات معتبر معماری منتشر شده است و در حال حاضر با شرکت های مهندسی ایتالیایی نظیر intertecno و permasteelisa به عنوان طراح اصلی همکاری دارد.

مسابقات

جوایز

نشریات

عکاس پروژه های