طراحی دفاتر کار خانگی

گزارش خطا

امروزه کارمندان بسیاری، کار خویش را در محیط خانه انجام می‌دهند. در بسیاری از کشورها بخشی از خانه‌ها به منزله‌ محل کار خانگی در نقشه پیش‌بینی می‌شود. در این روش کارمندان از مزیت عدم رفت و آمد بسیار و تحمل در ترافیک‌ها و آلودگی‌ها سود می‌برند و کارآفرینان نیز در پول و زمان صرفه‌جویی می‌کنند.

در این کتاب به طرح‌ریزی، بنا نهادن و سازماندهی دفتر کار خانگی پرداخته شده است. کتاب دارای تصاویر بسیاری از نمونه‌های دفتر کار خانگی می‌باشد.


دسته بندی : تئوری، طراحی داخلی، تاریخ، تئوری و طراحی
نویسنده : لیزا کانارگ
مترجم : فرید عابدین‌ شیرازی
سال چاپ : 1386
زبان : فارسی
نوع کتاب : داخلی
قیمت : 125,000 ریال

مشخصات کتاب

محل چاپ : ایران
نوبت چاپ : 1
تعداد صفحات : 136 صفحه
وضعیت کتاب : موجود در بازار

شرح


کتاب «طراحی دفاتر کار خانگی» به قلم لیزا کانارک و ترجمه فرید عابدین‌شیرازی توسط انتشارات هنر معماری قرن منتشر شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است:

«امروزه کارمندان بسیاری، کار خویش را در محیط خانه انجام می‌دهند. در بسیاری از کشورها بخشی از خانه‌ها به منزله‌ محل کار خانگی در نقشه پیش‌بینی می‌شود. در این روش کارمندان از مزیت عدم رفت و آمد بسیار و تحمل در ترافیک‌ها و آلودگی‌ها سود می‌برند و کارآفرینان نیز در پول و زمان صرفه‌جویی می‌کنند. با این وجود، کار در خانه، چالش‌های خاص خویش را نیز دارد. در حالی که مزایای آن شامل حداقل مزاحمت‌ها از طرف دیگران، عدم نیاز به رفت و آمد و امکان کار در هر ساعتی است، به همان اندازه نیز به انضباط و انعطاف‌پذیری و سازمان‌دهی نیاز دارد. در این حالت کسی کار شما را کنترل نمی‌کند، انسان خود وقت خود را تنظیم می‌کند و همواره گرایش به تعلل وجود دارد. بنابراین ایجاد یک فضای کاری راحت و اختصاصی بسیار مهم است. ضروری است که زندگی از کار جدا شود و برای این کار باید فضایی ایجاد کرد که بتوان در آن به طور موثر، کارآمد و راحت به دور از مزاحمت‌های زندگی روزمره کار کرد. برای ایجاد چنین محلی باید نخست تصمیم گرفت کدام بخش از خانه مناسب است، چه اثاثیه و تجهیزاتی مورد نیاز می‌باشد و چگونه می‌توان فضا را پربازده‌ کرد. در این کتاب به طرح‌ریزی، بنا نهادن و سازماندهی دفتر کار خانگی پرداخته شده است. کتاب دارای تصاویر بسیاری از نمونه‌های دفتر کار خانگی می‌باشد.»


دیگر کتابهای مترجم