فنگ شویی در خانه

گزارش خطا

فنگ شویی که در ترجمه تحت‌اللفظی به معنای «باد/آب» است، کل کیهان و همه چیز موجود در آن را از درون به هم مرتبط و وابسته می‌بیند، و تلاش می‌کند اهمیت هماهنگی میان اجزای مختلف آن را برجسته سازد. با این که رویکردهای متنوعی در جنبه عملی فنگ شویی وجود دارد، اما همگی در اصول اولیه‌ای اشتراک نظر دارند که در همه حال آن‌ها را به کار می‌گیرند.

دسته بندی : تئوری، طراحی داخلی، تاریخ، تئوری و طراحی
نویسنده : کرول سوچک کینگ
مترجم : حمید خداپناهی
سال چاپ : 1387
زبان : فارسی
نوع کتاب : داخلی
قیمت : 165,000 ریال

مشخصات کتاب

محل چاپ : ایران
نوبت چاپ : 1
تعداد صفحات : 172 صفحه
وضعیت کتاب : موجود در بازار

شرح

«جهان امروز ما دیدگان خود را گشوده و در حال جست و جو است. شیوه‌هایی را می‌جوید که ما را قادر می‌سازند زندگی بهتر و پراحساس‌تری را دنبال کنیم. شیوه‌هایی از زندگی که با محیط پیرامون‌مان، با میراث فرهنگی‌مان، با خانواده و از همه مهم‌تر با خودمان همخوانی بیشتری نشان می‌دهند.

فنگ شویی که در ترجمه تحت‌اللفظی به معنای «باد/آب» است، کل کیهان و همه چیز موجود در آن را از درون به هم مرتبط و وابسته می‌بیند، و تلاش می‌کند اهمیت هماهنگی میان اجزای مختلف آن را برجسته سازد. با این که رویکردهای متنوعی در جنبه عملی فنگ شویی وجود دارد، اما همگی در اصول اولیه‌ای اشتراک نظر دارند که در همه حال آن‌ها را به کار می‌گیرند.»

.کتاب حاضر توسط  کرول سوچک کینگ نوشته شده و ترجمه آن به عهده حمید خداپناهی بوده است و انتشارات هنر معماری قرن آن را نشر و منتشر کرده است


دیگر کتابهای مترجم